Forums › Algemeen › Algemene Moto Gymkhana praat › Team NL Logo en shirt
- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door Marie.
-
AuteurBerichten
-
26 april 2018 om 14:49 #417026 april 2018 om 14:58 #4173Martijn-SDeelnemer
Mijn eerste reactie was oranje manen… maar als je googled op orange lion, dan zijn vaker de manen bruin en de rest oranje. (zoals het plaatje linksonder) Is dan misschien toch beter…
26 april 2018 om 15:14 #4174Lieneke Stöpler – van PoptaDeelnemerRechtsboven of linksonder ?
26 april 2018 om 18:48 #4175CasperDeelnemerIk vind ook rechts boven of links onder het mooiste 😉
28 april 2018 om 22:05 #4211RichardSleutelbeheerderWe zijn weer 2 rondes verder, en nu echt bijna klaar. Het gaat hem nu vooral om de details, hiermee heb ik jullie niet lastig gevallen 🙂
Waarschijnlijk het voorlaatste ontwerp voor de final ! Dan kunnen we verder met het shirt!
29 april 2018 om 22:33 #4218RichardSleutelbeheerderEn het final ontwerp, met hier en daar de puntjes op de i 🙂
- Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door Richard.
30 april 2018 om 08:34 #4219Lieneke Stöpler – van PoptaDeelnemerEcht supergoed werk mannen!
30 april 2018 om 11:17 #4248Martijn-SDeelnemerKvind ut mooi!
30 april 2018 om 15:10 #4252RichardSleutelbeheerderOkee, weer een update.
Ik heb even navraag gedaan over levertijd en kosten. Deze wil ik eerst met jullie overleggen voordat ik verder ga met het ontwerp voor het crossshirt. Het is namelijk geen goedkoop shirtje:
Afhankelijk van het aantal shirts wordt de prijs ongeveer 60 tot 70 euro. (51,45 voor een shirt, 35 eenmalige ontwerpkosten, verzendkosten zal ook wel iets van 10 euro zijn, allen ex. btw.)
Zouden jullie de volgende vragen willen beantwoorden:
- Willen jullie nog steeds een shirt als het 70 euro per stuk is?
- Indien niet, is een trui (met of zonder capuchon) een goed alternatief? (Eerste schatting: waarschijnlijk kan dat wel voor 40-50 euro)
Voorbeeldje crossshirt met bedrukking (achterkant boven en de voorkant is onder):
30 april 2018 om 21:52 #4257Martijn-SDeelnemer70 euro prima hoor. Ook van Marie 🙂
1 mei 2018 om 00:33 #4260RichardSleutelbeheerderOk top, verder via andere kanalen ook akkoord op de prijs van vrijwel alle rijders.
Ik heb 6 ontwerpen uitgewerkt, graag uw 2 favorieten doorgeven. Hopelijk kunnen we er dan 1 kiezen waar we allemaal mee kunnen leven 🙂
1 mei 2018 om 09:14 #4268Lieneke Stöpler – van PoptaDeelnemerNummerrrrrrrr……1!! Die vinden Bob en ik allebei het mooiste. Mijn tweede keuze is nummer 3, Bobs tweede keuze is nummer 4.
1 mei 2018 om 09:26 #4269Martijn-SDeelnemerHmm, moeilijk.
Shirt 1: Mooi shirt vanwege de vlag die erin verwerkt zit. Nu een beetje druk omdat er erg vaak “nederland” op staat. Zou wat mij betreft alleen op de rug hoeven, want op de voorkant staat al team NL. Misschien leuk om het team NL logo op het blauwe gedeelte te zetten zodat het wat meer contrasteert. En dan de ruimte eronder opvullen met het Gymkhana logo en dan de zwarte versie van het Gymkhana logo misschien.Het zwarte logo is misschien mooier op alle shirts.
Shirt 2 en 6: Het Team NL logo in het zwarte gedeelte vanwege het contrast?
Shirt 5: vet lelijk 🙂 (komt vooral door het baby blauw)
Shirt 3 en 4: Ook OK.1 mei 2018 om 09:29 #4270Martijn-SDeelnemerOh, dat shirt nr1 van de MON is lees ik nu pas..
Misschien een minder goed idee dan..1 mei 2018 om 09:40 #4272RichardSleutelbeheerderOk ik heb 1 doorgekruist, omdat het idd niet handig is om reclame te maken voor een organisatie waar we geen lid van zijn 🙂
Martijn, denk conceptueel, als we een shirt hebben gekozen zal ik idd nog gaan kijken naar de posities van de logos 🙂 (baby blauw kan ook wit zijn, kleuren zijn aanpasbaar, maar ik heb hem toegevoegd om weer te geven dat er ook andere mogelijkheden zijn dan oranje-wit-zwart)
Mijn persoonlijke favorieten zijn 5 en 2, juist omdat de 2 mouwen anders van kleur zijn, lekker a-symmetrisch. Maar omdat ik ze zelf gemaakt hebt vind ik ze allemaal prima haha. (misschien is het voor de gein ook mogelijk om de uiteindes van de mouwen rood en blauw te maken als geheugensteun en knipoog )
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.