Forums › Algemeen › Algemene Moto Gymkhana praat › Team NL Logo en shirt
- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door Marie.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2018 om 20:16 #392619 april 2018 om 12:19 #4033RichardSleutelbeheerder
Ok, even weer een update. Omdat ik er niet aan toe kom, heb ik besloten het ontwerp uit te besteden. Ik zal de voortgang hier delen. To be continued… 🙂
23 april 2018 om 14:19 #4050RichardSleutelbeheerderOk even een korte samenvatting, de eerste schetsen zijn binnen. Ik heb deze samen met Jeroen Zijp beoordeeld, hij heeft hier wel goed inzicht in 🙂
Hierop gebaseerd heeft Jeroen ook nog 2 concepten gemaakt:
n.a.v. dit alles heb ik het een en ander qua feedback opgestuurd, dit had voornamelijk te maken met het feit dat er nergens TEAM NL in stond en dat de schetsen wat meer op illustraties leken dan echt logo’s. Verder welke leeuwen ons wel en niet aansprak. Als richtlijn heb ik hem de volgende 4 concepten teruggestuurd, met de vraag of hij wat extra schetsen wilde maken hierop gebaseerd.
23 april 2018 om 14:40 #4057Website BeheerSleutelbeheerder6,8,9,10 vind ik wel gaaf!
23 april 2018 om 14:58 #4062Martijn-SDeelnemerVind vooral 9 erg treffend. Is een leeuw waar snelheid en lean-angle in zit. Sommige andere voorbeelden zijn wat statisch, of gaan hard rechtdoor 🙂
23 april 2018 om 16:16 #4064Lieneke Stöpler – van PoptaDeelnemerIk zou zeggen sowieso een met een pylon en/of een motor erin. Degenen die dat hebben vind ik eigenlijk allemaal wel gaaf, nummer 5 als favoriet 🙂
23 april 2018 om 18:43 #4065CasperDeelnemerIk vind 5 (combie motor) 6 en 8 (vanwege de strijdlustige leeuw) het leukste.
23 april 2018 om 20:48 #4066MarieDeelnemerGoed bezig Richard! Delegeren is ook een project leiden ;). Ik vind 5 het mooist omdat daar ook een motorfiets in zit maar ook 6 en 9 zijn mooi en 8 is grappig :).
23 april 2018 om 22:44 #4068BertSleutelbeheerderIk volg Martijn in deze.. 6 is erg tof omdat ie de bocht om gaat!
En verder hou ik altijd bij logo’s van simpel en gestileerd, dus ik vindt een doorgaan op nummer 1 ook tof. Met leuke manier van Team NL ergens in verwerken of zo..
24 april 2018 om 13:03 #4073RichardSleutelbeheerderOk, een volgende schetsronde is binnen:
Wat mij betreft zijn de zij-aanzichten een beetje statisch. 3 is op dit moment mijn favoriet (misschien nog ‘startvakpionnen’ toevoegen om de relatie met motogymkhana te maken?) , maar ik zou graag 5 uitgewerkt zien met de leeuw van jeroen (die echt de hoek om rent, concept 9 van de vorige ronde) op eenzelfde detailniveau als 3. Wat jullie?
24 april 2018 om 13:39 #4074RichardSleutelbeheerderOmdat concept 5 niet helemaal was zoals we bedoeld hadden, heb ik gevraagd om concept 5 als volgt uit te werken in het zelfde detail-niveau als concept 3, zodat we deze 2 kunnen vergelijken en er 1 uitgewerkt kan worden.
24 april 2018 om 14:20 #4076JolandaSleutelbeheerderIk vind nummer 5 gaaf. maar dan wel TEAM in een wat stoerder lettertype en niet zo meisjesachtig 😛
24 april 2018 om 17:28 #4079RichardSleutelbeheerderOk concept 5 is verder uitgewerkt, wat mij betreft gaat het nu dus tussen concept 3 en 5.
Qua lettertype vond ik het krullerige ook niet zo heel mooi 🙂 Dus heb het inderdaad laten aanpassen.
Wanneer we er 1 kiezen kan de illustrator met de verdere uitwerking bezig:
- Wat meer kleur (tanden en ogen wit scheelt al, misschien TEAM NL niet in het Oranje?)
- Wat andere lettertypes uitproberen.
- 1 geheel maken van het logo.
24 april 2018 om 20:20 #4080CasperDeelnemerIk vind hem al erg vet 😉
24 april 2018 om 20:25 #4081Lieneke Stöpler – van PoptaDeelnemerJaaaa nummer 5! Dan wel nog wat details aanpassen natuurlijk, de voorpoten lijken naar mijn idee niet helemaal te kloppen qua grootte/verhouding/perspectief, misschien even kijken of we een foto van een leeuw in soortgelijke positie kunnen vinden?
En inderdaad iets meer kleurvariatie inderdaad, witte tanden sowieso, van witte ogen vraag ik me af of dat mooi wordt, team NL misschien helemaal zwart?Nummer 3 vind ik ook mooi, mooie agressieve houding maar wel zonder pylon/motor/beweging, daarom vind ik 5 mooier. Verder zelfde commentaar als bij 5 op de voorpoten na ?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.